dimecres, 28 d’octubre del 2009

Tal com és



Qui ets tu ?

La setmana passada a la classe de comunicació oral escrita i digital varem fer una exposició on cadascú havia de fer una foto a un company i comentar perquè havia escollit aquella foto. Jo vaig escollir fer la foto a la Mireia Casanovas.
La foto que li vaig fer és la següent:


La Mireia és una noia que té 18 anys, és baixeta, té el cabell castany i llarg i té un estil molt propi.
Des dels primers dies de curs tinc una relació molt especial amb ella i he descobert trets de la seva personalitat que m’han agradat molt i alhora sorprès.
És una noia molt independent, simpàtica, amigable, moguda... La veritat, es que té moltes qualitats positives però la que més em va cridar l’atenció des de el primer moment va ser la seva ESPONTANEÏTAT.
La Mireia mai saps per on et pot sortir. És imprevisible, i si peca d’alguna cosa és que en alguns moments no pensa el que diu o el que fa i actua de manera espontània i impulsiva.
Aquesta característica va ser la que vaig triar per fer la foto ja que és la que més em ressalta de la seva personalitat i manera de ser.
Per representar aquest tret de la seva personalitat vaig decidir que fos mitjançant una bombolla de xiclet que sortís de la seva boca ja que penso que és un element que surt de manera espontània i si treus més aire del necessari es trenca i t’esquitxa tota la cara. Penso que d’alguna manera és un paral•lelisme amb l’espontaneïtat; en alguns moments és bona però si sempre l’utilitzes se’t pot girar en contra.